YAZ OKULU BAŞVURUSU İÇİN YAPILMASI GEREKEN İŞLEMLER

(ZİRAAT FAKÜLTESİ)

ÜNİVERSİTEMİZ ÖĞRENCİSİ İÇİN

Kayıt Tarihleri

01.07.2013

05.07.2013

Derslere Başlama/Bitiş Tarihleri

08.07.2013

23.08.2013

Yaz okulu kesin kayıt işlemleri yukarıdaki takvimde belirtilen tarihler arasında, http://obisnet.adu.edu.tr/ sayfası üzerinden yapılacaktır.

 Açılması muhtemel derslerin açılıp açılmayacağı ilgili derslere kayıt yaptıran öğrencilerin sayısına göre kesinleşeceğinden öğrencilerin kesin kayıt için belirtilen tarihler arasında aşağıda belirtilen adımlar doğrultusunda kayıt işlemlerini tamamlamaları gerekmektedir:

1-    http://obisnet.adu.edu.tr/ adresinden kullanıcı adı ve şifreniz ile giriş yapınız.

2-    Yaz Okulu kayıtlanma linkine tıklayınız.

3-    Açılan sayfada karşınıza bölümünüzde açılacak tüm dersler ile kendi bölümünüzde açılmayan fakat Fakültenizin farklı bölümlerinde açılan eşdeğer dersler listelenecektir.

4-    Farklı Fakülte bölümlerinden ders almak isteyen öğrenciler;

kendi bölüm başkanlığının onay yazısı (Ön Lisans ve Lisans Eğitim-Öğretim ve Sınav Yönetmeliği 21 md.1.fıkra h bendi) ile kayıtlanabileceklerdir.

http://obisnet.adu.edu.tr/ObisNetv2/YOBilgiFormu linkinden Misafir Öğrenci Bilgi Formunu doldurarak sistem tarafından verilen kullanıcı adı şifre ile http://obisnet.adu.edu.tr/ adresinden giriş yaparak ders seçebileceklerdir.

5-    Yaz Okulu Yönetmeliği’ne göre en fazla 12 kredilik ders seçimi yapılabilir.

6-    Seçimlerinizi yaparken dikkatli olmanız gerekir. Ders ücretini bankaya yatırdıktan sonra ders değişikliği yapılamaz. Ücreti yatırıldığı halde açılmayan derslerin ücreti iade edilir.

7-    Almak istediğiniz dersleri seçiniz. Dersler için ödemeniz gereken toplam ücret ekranda görünecektir.

8-    Ders seçiminizden eminseniz DERS KAYDINI TAMAMLA butonuna basınız.

9-    Ders kayıt Formunun çıktısını alarak imzalayınız.

10-  Ekranda gördüğünüz toplam ücreti Halk Bankası Şubelerine TC Kimlik numaranız ile yatırınız.

11-  Ders kayıt formu çıktısı ve banka dekontunu 05.07.2013 tarihi mesai bitimine kadar ders alacağınız birimin Öğrenci İşleri Bürosuna teslim ediniz.

12-  Ders kayıt formu çıktısı ve banka dekontunuzu Öğrenci İşleri büro personeline teslim etmeniz halinde ders kaydınız onaylanacaktır.

13-  08.07.2013 tarihi itibariyle seçmiş olduğunuz derslerin onayını ve açılıp açılmadığını http://obisnet.adu.edu.tr/ adresinden kontrol ediniz.

 

DİĞER ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ İÇİN

Kayıt Tarihleri

01.07.2013

05.07.2013

Derslere Başlama/Bitiş Tarihleri

08.07.2013

23.08.2013

 

Yaz okulu kesin kayıt işlemleri yukarıdaki takvimde belirtilen tarihler arasında, http://obisnet.adu.edu.tr/ sayfası üzerinden yapılacaktır.

1-    Öğrenci Bilgi Sistemine girebilmeniz ve Yaz Okulu işlemleri için kullanıcı adı ve şifre almanız gerekmektedir.

2-    http://obisnet.adu.edu.tr/ObisNetv2/YOBilgiFormu linkini tıklayarak Misafir Öğrenci Bilgi Formunu eksiksiz doldurunuz. Kaydet butonuna tıklayınız. Kullanıcı adı ve şifreniz ekranda görüntülenecektir. Kullanıcı adı ve şifrenizi not alınız.

3-    http://obisnet.adu.edu.tr/ adresinden kullanıcı adı ve şifreniz ile giriş yapınız.

4-    Yaz Okulu kayıtlanma linkine tıklayınız.

5-    Açılan sayfada karşınıza Fakültelerde açılacak dersleri listeleme seçeneği bulunmaktadır. Dersi almak istediğiniz Fakülte/Bölüm seçiniz.

6-    Kendi Üniversitenizin Yaz Okulu Yönetmeliği’ne göre seçebileceğiniz derslerin maksimum kredi kontrolünü yapınız.

7-    Seçimlerinizi yaparken dikkatli olmanız gerekir. Ders ücretini bankaya yatırdıktan sonra ders değişikliği yapılamaz. Ücreti yatırıldığı halde açılmayan derslerin ücreti iade edilir.

8-    Almak istediğiniz dersleri seçiniz. Dersler için ödemeniz gereken toplam ücret ekranda görünecektir.

9-    Ders seçiminizden eminseniz DERS KAYDINI TAMAMLA butonuna basınız.

10-  Ders Kayıt Formunun çıktısını alarak imzalayınız.

11-  Ekranda gördüğünüz toplam ücreti Halk Bankası Şubelerine TC Kimlik numaranız ile yatırınız.

12-  Ders kayıt formu çıktısı ve banka dekontunu 05.07.2013 tarihi mesai bitimine kadar ders alacağınız birimin Öğrenci İşleri Bürosuna teslim ediniz.

13-  Ders kayıt formu çıktısı ve banka dekontunuzu Öğrenci İşleri büro personeline teslim etmeniz halinde ders kaydınız onaylanacaktır.

14-  08.07.2013 tarihi itibariyle seçmiş olduğunuz derslerin onayını ve açılıp açılmadığını http://obisnet.adu.edu.tr/ adresinden kontrol ediniz.